Kargo sürecinde bilinmesi gerekenler
Ürünlerinizin kargoya verildikten sonra yaşanabilecek sorunların en hızlı çözümü; kargo firması (Yurtiçi Kargo - 444 99 99) ile görüşmek olacaktır. Bu gibi durumdalar da bizler de sorunu en hızlı çözmek için elimizden gelenin fazlasını sizi mutlu etmek için yaptığımızdan emin olun.
Kargo firması, siparişte belirtmiş olduğunuz adreste sizi bulamazsa ürünleriniz bölgenizde kargo şubesine geri götürülür. 3 gün içerisinde ürünlerinizi şubeden teslim almamanız halindeyse üründen firmamıza geri iade edilir.
Kargonuzu teslim alırken hasar veya eksik ürün olup olmadığını kontrol etmeli ve teslimat kaynaklı bir hasar meydana gelmişse hasar tutanağı tutturmalısınız.
Araçla teslimat yapılmayan şehirden uzak bölgeler ve askeri üs - askeri lojman gibi güvenlik nedeniyle giriş yapılamayan bölgelere teslimat yapılamamaktadır. Adresiniz için bu durumlar söz konusu ise ürünlerinizi farklı bir adrese istemelisiniz. Aksi taktirde yaşanabilecek gecikme ve aksaklıklarda sorumluluk size ait olacaktır.
Değerlendirmeler
Henüz değerlendirme yapılmadı.